O tempo passa...


"All my life
Is changing everyday
In every possible way
And all my dreams
It's never quite as it seems
Never quite as it seems
I know I've felt like this before
But now I'm feeling it even more
Because it came from you
And then I open up and see
The person falling here is me
A different way to be
Lalalaah lalalah lalalaah la la la
I want more (impossible to ignore)
(impossible to ignore)
And they'll come true (impossible not to do)
(impossible not to do)
And now I tell you openly
You have my heart so don't hurt me
You're what I couldn't find
A totally amazing mind
So understanding and so kind
You're everything to meAll my life
Is changing everyday
In every possible way
And all my dreams
It´s never quite as it seems
Because you´re a dream to me (a dream to me)"

The cranberries/dreams

Há diferentes formas de se gostar...Aquele gostar que se vai aprendendo, aquele que nasce do verdadeiro conhecimento dos outros e aquele que nao tem explicação...

E é este último que me preocupa...Pk é, sem dúvida, mais intenso, talvez porque não é feito de certas "intenções"...Gostar sem mais nada...Nem sabia que era possível!

Pois...É! E é das coisas mais bonitas... E tudo o que isso possa implicar é igualmente bonito (Sim porque o sofrimento, ás vezes, também consegue ser estupidamente belo...). E enquanto eu manter isto, darei graças a Deus pelo "momento Divino"...

*Pk o mais importante ja eu tenho...E o resto não importa...
*Pk tudo o que ja disse, disse-o ontem...Hoje é diferente...
*E pk sei que não sou a única...Ficam as músicas...

Sem comentários: